Tuesday, 30 September 2014

Nasib2 je pon...

Pagi ni tak masuk opis...kena bertugas di Mahkamah Jalan Duta...so...hari ni adalah hari yang membosankan...huhuhu...sape nak teman?

Lepas bukak pintu, aku turun ke cafe kat bawah...pusing punye pusing punye pusing...sudahnye aku beli nasi goreng je...letak telur sambal sebijik...kentang ngan tomato dalam sambal sardin 2,3 keping...timun 2,3 hiris...

Masa nak bayar akak sebelah jeling² je aku punye bekas polistrin tu...heeee...malu kejap..nampak macam banyak je menu aku tu...mesti akak tu ingat aku ni kuat makan...huhuhu...(kak...itu 2 kali makan punye tau...)

Harga...rm3...hmmm...ok la, masih boleh diterima akal..tak macam kat opis aku tu...mencekik betul...huhuhu...(sebenarnye nasib² je pon...tukang kire tu main agak² je kot...nasib la kalau terkena time angin mahal...)

No comments:

Post a Comment